eKodoKi.com ziet de mogelijkheid om modieuze ecologische producten op de markt te brengen als de nieuwe luxueuze lifestyle symbolen. Omdat de consument steeds bewuster en kritischer wordt, wil deze meer weten wat er achter de schermen gebeurt: waar een product van gemaakt is, hoe het is gemaakt, door wie het is gemaakt, waar het is gemaakt. Naarmate het bedrijf zich ontwikkelt, zal eKodoKi.com in toenemende mate over deze onderwerpen op verhalende wijze vertellen, die op vele verschillende manieren kan worden verteld en gedeeld, wat we momenteel aan het onderzoeken zijn.
eKodoKi.com, gevestigd in Nederland, is een e-commerce start-up gerund door ontwerpers Marion Verbucken en Bertrand Rigot, die in eigen huis, eigen merk milieuvriendelijke collectie tassen ontwerpen en gecustomiseerd collectie van white label accessoires samenstellen. Rekening houdend met de verschillende behoeften van de consument met behoud van hoge kwaliteitsnormen, richt eKodoKi.com zich op zowel mannen als vrouwen die 'bewust in stijl' op weg gaan, ? naar werk, naar de universiteit, naar de stad, naar een concert, of op weg met de fiets.