Wij zijn Mous. (Uitgesproken als mouse, niet moose.) We creëren toonaangevende producten met een laserfocus op uitbreiding en innovatie.
Mous is opgericht in 2014 toen we ons realiseerden dat je meer kon en mag verwachten van je technische accessoires. We zagen telefoonhoesjes die prachtig waren gemaakt maar geen bescherming boden, en hoesjes die buitengewoon beschermend maar vreselijk lelijk waren. We wisten dat we geen genoegen moesten nemen met minder. We brachten ons eerste iPhone-hoesje op de markt in 2017, waarmee we in totaal $ 2,5 miljoen aan pre-orders binnenhaalden als onderdeel van onze recordbrekende crowdfundingcampagne. Sindsdien is ons productassortiment enorm uitgebreid en hebben we onze benadering van ontwerp en engineering naar zoveel meer technische accessoires gebracht.
We maken producten voor risiconemers, sensatiezoekers, techliefhebbers en stedelingen. We creëren oplossingen voor de problemen die voortkomen uit drukke levens en bizarre avonturen, zodat u meer kunt verwachten van de apparaten die u elke dag gebruikt. Het maakt niet uit of je off-road fietst of met je gezin fietst, wandelpaden navigeert of door de stadsjungle navigeert, geen twee klanten hebben dezelfde behoeften aan hun technologie. Wij vinden dat uw technische accessoires uw levensstijl moeten vergemakkelijken, wat uw levensstijl ook is. Leven zonder grenzen is niet alleen een slogan, het is een overtuiging, en we geloven echt dat we de grenzen van moderne technologie kunnen opheffen, zodat u kunt leven zonder beperking of beperking.
Mous werd geïnspireerd door een weinig inspirerende marktplaats, vol met producten die klanten geen veelzijdige, ambitieuze reeks ervaringen konden bieden. We zagen een manier om beter te worden. Omdat het beste nooit te veel gevraagd mag zijn.