Zeeman

Discounts at Zeeman

Info about Zeeman

Het kernassortiment van Zeeman bestaat uit baby- en kinderkleding, huishoudtextiel, ondergoed en beenmode.
Het kernassortiment van Zeeman bestaat uit baby- en kinderkleding, huishoudtextiel, ondergoed en beenmode. Daarnaast voert Zeeman een assortiment basics voor dames en heren en een collectie niet-textiel artikelen. Dit assortiment verkoopt Zeeman in bijna 1.300 winkels, waarvan 462 in Nederland en 269 in België. De webwinkel van Zeeman is daarbij de grootste winkel.

Zeeman wil de online omzet versnellen en zoekt daarvoor samenwerking met een aantal enthousiaste publishers, exclusief binnen het affiliatenetwerk van TradeTracker. Zeeman kan voor deze publishers relevante content bieden in de vorm van een steeds weer verrassend aanbod, zowel inhoudelijk als in prijs. Een aanbod bovendien, dat snel wisselt en altijd actueel is. Daarnaast een aanbod van populaire basics, die een trouwe klantengroep hebben.

Zeeman zoekt vooral publishers, die, net als Zeeman, affiliate zien als ook écht een samenwerking (partnership), en niet alleen als een simpel contract. De filosofie van Zeeman is: omzet maken door volume verkopen. Dat vertaalt zich in extreem laag geprijsde artikelen die in extreem hoge volumes worden verkocht. Het zal duidelijk zijn dat Zeeman daarbij genoegen moet nemen met lage marges. Toch willen zij de publishers een commissie aanbieden van 5,6%.

Zeeman nodigt publishers graag uit om vooraf een kijkje te nemen op www.zeeman.com. Daar is alle informatie te vinden over de formule, strategie, waarom Zeeman zo goedkoop wil en kan zijn. Ook de meest recente maatschappelijk jaarverslag en de manier waarop Zeeman in gesprek is met haar klanten worden op de website toegelicht.

Waarom kiezen voor het affiliate-programma van Zeeman?
• Partnership met een van de bekendste en grootste retailers van Nederland en België. De naamsbekendheid van Zeeman is 98%;
• IJzersterk verrassend assortiment. Verrassend in prijs, verrassend in aanbod, altijd actueel;
• 5,6% cost per sale commissie, berekend over het hele winkelmandje exclusief BTW en exclusief verzendkosten;
• Hoge drempel voor gratis verzenden (€ 50,-) leidt weliswaar tot een relatief lage conversie, maar ook tot een relatief hoge waarde per winkelmandje: consumenten werken bewust toe naar het halen van de verzendkostendrempel;
• Extreem laag retourpercentage (

Related Tags