Kortingscode voor nD1 NATUURLIJKE ODORANT bij Patricks

Info over kortingscode voor nD1 NATUURLIJKE ODORANT bij Patricks

$ 60 voor deodorant??? Als $ 60 voor deodorant je gek in de oren klinkt, ben je niet de enige.
  • $ 60 voor deodorant??? Als $ 60 voor deodorant je gek in de oren klinkt, ben je niet de enige. In een wereld waar je het voor een paar dollar kunt ophalen bij je plaatselijke supermarkt, klinkt $ 60 als een prijsfout. Dus hoe kon PATRICKS de voorraad van zes maanden in slechts twee dagen uitverkocht hebben? Als je eenmaal achter het prijskaartje kijkt, ontdek je de methode achter de waanzin. De zorgen over de aluminiumzouten die in de meeste grote deodorantmerken worden gebruikt, nemen toe. Met vraagtekens als ze veilig zijn voor langdurig gebruik. Dus, wat is de oplossing? Een terugkeer naar de donkere middeleeuwen voordat mensen deodorant gebruikten? Patrick Kidd (oprichter en naamgever van verzorgingsmerk Bondi, PATRICKS) denkt het antwoord te hebben gevonden. "We gingen naar onze scheikundigen en vroegen hen een deodorant te ontwerpen die net zo goed presteert als de grote merken die jongens gebruiken, maar dan natuurlijk. Ze lieten ons kennismaken met een weinig bekende actieve stof genaamd Niodor – dezelfde geureliminerende eigenschappen, maar het is natuurlijk en brengt geen gezondheidsrisico's met zich mee. Als de grote jongens ervan hebben gehoord, zijn ze te goedkoop om het te gebruiken. Als iets binnen vijf minuten uitverkocht is, zijn het meestal Taylor Swift-tickets of de nieuwste Yeezy Drop. En als het om huidverzorging gaat, is het bijna altijd iets sexy, zoals een vochtinbrengende crème tegen veroudering of een gezichtsscrub vol diamanten – zeker geen deodorant. Maar het deodorantsucces van Patrick Kidd was te danken aan een simpele Facebook-advertentie: "We vroegen onze marketingman om een advertentie te bedenken, en hij schreef 'Een natuurlijke deodorant die presteert als een giftige' - het klinkt misschien niet als de gekste advertentie. ooit waren er geen beroemdheden of Super Bowl-budgetten, maar het is wat jongens wilden horen: vroeger moest je kiezen tussen natuurlijk en effectief. Nu kun je beide hebben. Gevraagd naar de hoge prijs, legt Patrick uit dat het eigenlijk een goede prijs is – en ook nog eens goed voor het milieu. "Het is niet ongebruikelijk dat jongens me vertellen dat ze meer dan zes maanden uit één product kunnen halen. Dat is een stuk minder verpakking en verzending vergeleken met een standaardproduct dat binnen een paar weken op is. We maken onze verpakkingen ook van gerecyclede materialen, wat kan vervolgens worden gerecycled. En het zakje waarin het wordt geleverd, is composteerbaar – gemaakt van koolstofnegatief bioplastic afkomstig van planten!" Wanneer de meeste mensen hun bestverkochte product uitverkocht hebben, doen ze er alles aan om het zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen. Helaas voor de PATRICKS-accountant is Patrick niet de meeste mensen. "We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om de formule aan te passen", legt hij uit. "Het was al beter dan wat dan ook, maar we proberen altijd beter te doen. Een paar kleine veranderingen verbeterden de zweetabsorptie, waardoor de geur beter onder controle kwam en de levensduur van ND1 langer werd. Het is misschien niet logisch voor onze kortetermijnverkopen, maar het betekent dat we 's nachts kunnen slapen in de wetenschap dat onze producten zo goed mogelijk zijn." De snelst verkopende natuurlijke deodorant van Australië kan nu worden gereserveerd op www.patricks.com.au en wordt vanaf 26 augustus verzonden.
  • Geldig vanaf2-Aug-2024
    Geldig t/m1-Sep-2024
    KortingscodeNiet nodig
Klik hier voor jouw korting

Gerelateerde Tags