In 1998 richtte de Inditex Group Bershka op als antwoord op de groeiende vraag naar een nieuwe winkelformule voor een jong, dynamisch en kritisch publiek dat graag op de hoogte blijft van de laatste trends. Binnen slechts twee jaar openden we 100 Bershka-winkels, waarmee we onze merkidentiteit consolideerden en een steunpilaar werden voor dit nieuwe publiek. En we bleven groeien: na 21 jaar actief te zijn geweest, hebben we 1.107 winkels in 79 markten (met ook online verkoop in 35 van deze markten), die 8,6% van de omzet van de Inditex Group genereren.
Onze doelgroep bestaat uit jonge, extraverte en modebewuste mensen die op de hoogte zijn van de nieuwste trends op het gebied van mode, muziek, cultuur en technologie, en voortdurend toegang hebben tot deze informatie en communiceren via sociale media.Bershka A
Kortingen bij Bershka A
Info over Bershka A
In 1998 richtte de Inditex Group Bershka op als antwoord op de groeiende vraag naar een nieuwe winkelformule voor een jong, dynamisch en kritisch publiek dat graag op de hoogte blijft van de laatste trends. Bi