Het meest vooraanstaande merk in boksen sinds
1910, Everlast is een
wereldleider in het ontwerp, de productie, de licentieverlening en de marketing van
authentiek
boksen, mixed martial arts en fitnessgerelateerde sportartikelen
apparatuur,
kleding, schoenen en accessoires.
Zoekbeleid Zoektermen. Affiliate zal zichzelf vertegenwoordigen op
zoeken
engine resultaten alleen als
een "filiaal van Everlast". Niettegenstaande het voorgaande, Affiliate
zal niet bieden op een zoekopdracht
termen die het woord "EVERLAST" of bepaalde variaties daarvan bevatten
voor gebruik in zoekmachines,
zoals Google, Yahoo!, Microsoft, Ask en AOL. Specifiek, dit
beleid
verbiedt Affiliate van
bieden op het Everlast-handelsmerk, "Everlast", en een willekeurige trefwoordreeks
of variaties van de
Everlast-handelsmerk (gezamenlijk "Everlast Mark") dat dit bevat:
termijn. Voor de duidelijkheid: Everlast
Merken omvatten, maar zijn niet beperkt tot: Everlast-handelsmerk,
"Everlast", en elk trefwoord
tekenreeks die deze term bevat. Bijvoorbeeld: "Everlast boksen"
handschoenen", "Everlast boksuitrusting", enz.;
en variaties van het Everlast-handelsmerk: bijvoorbeeld "Everlast.com",
"www.Everlast.com",
"Grootheid is binnen", "Keuze van kampioenen", enz. Domein
Domeinnaam. Affiliate mag geen gebruik maken van
de Everlast-domeinnaam of zichtbare URL (d.w.z. www.Everlast.com).
Speciaal,
dit beleid verbiedt
Affiliates die variaties van de Everlast-domeinnaam of -display gebruiken
URL
zonder toestemming van
Everlast (d.w.z. www.Everlast-deals.com). Creatief. Everlast zal
opnieuw bekijken
Affiliate is creatief als
Affiliate biedingen op Everlast Marks. Affiliate moet hebben geschreven
goedkeuring van Everlast. Meer
in het bijzonder gaat de Affiliate akkoord met de volgende vereisten:
Zoekarbitrage is verboden.
Affiliate mag niet deelnemen aan betaalde zoekresultaten met een URL
met de
woord "Everlast"
inbegrepen en mag niet rechtstreeks vanuit een betaalde zoeklijst naar een
pagina van
de Everlast-site.
De Affiliate mag de Everlast-site niet framen en mag niet rechtstreeks linken naar
zo'n
ingelijste site van een
betaalde zoeklijst. Dit geldt voor alle zoektermen, beide branded
(handelsmerk) en algemene
trefwoorden. Affiliate kan deelnemen aan betaald zoeken om de Everlast . te promoten
merk
alleen bij gebruik van
merkloze trefwoorden zoals bokshandschoenen, boksuitrusting, boksen
uitrusting, enz.
In dat geval
ze moeten linken naar hun site of een tussenpagina, op voorwaarde dat de
gekoppeld
pagina mag niet
advertenties weergeven van elke service die concurreert met Everlast. Verkeer mag niet
zijn
automatisch
doorverwezen van een dergelijke pagina naar de Everlast-site. De partner mag niet
bieden op
"Everlast" merknaam
trefwoorden, inclusief maar niet beperkt tot woorden zoals 'Everlast' of
"Everlast.com". Deze
beperking strekt zich uit tot spelfouten of variaties van "Everlast" en
naar zinnen die
. bevatten
'Everlast', zoals 'Everlast coupon', 'Everlast
couponcode," enz. De Affiliate stemt ermee in om
. niet in dienst te nemen
alle zogenaamde fat-finger domeinen of typosquatters die web omleiden
verkeer naar
de link van de Affiliate
zonder eerst de handelaar op de hoogte te stellen van het gebruik van dergelijke domeinen en
registratie
informatie
met betrekking tot domeinen die de Verkoper zal specificeren, voorafgaand aan:
beginnend met
gebruiken en volgen
beëindiging van het gebruik van een fat-finger domein. Een typosquatter of a
dikke vinger
domein is een
domein dat neerkomt op een spelfout van een geregistreerde of niet-geregistreerde
Handelaar
handelsmerk.
Voorbeelden van dit soort verkeerd gespelde domeinen omvatten, maar zijn niet:
beperkt tot
het volgende:
everlast.com Affiliate mag niet bieden op handelsmerken van Everlast concurrenten
om op te noemen
het merk Everlast
naam. Elke Affiliate moet duidelijk maken dat hij een Affiliate is door dergelijke toe te voegen:
kopiëren als
"aff", "affiliate",
"partner", "uitgever", "partnervermelding",
"affiliate listing" of "publisher listing" indien opgenomen
onze
merknaam in advertentietekst. Als een uitgever bijvoorbeeld biedt op een
trefwoord zo'n
als: fotoboek,
ze kunnen het woord Everlast in hun advertentietekst opnemen, maar tegelijkertijd
tijd, zij
moet ook
. overbrengen
dat ze een filiaal zijn van Everlast en op geen enkele manier vertegenwoordigen
zichzelf als een
concurrent of de
bedrijf zelf. De Affiliate mag geen termen gebruiken die de Affiliate impliceren
vertegenwoordigt
Everlast, zoals
'officiële site' in advertentietekst die wordt weergegeven op zoekmachines.
Affiliate mag Everlast niet gebruiken
handelsmerken, handelsnamen of dienstmerken in metatags, in verborgen tekst
of bron
code, in hun
domeinnaam of enig ander deel van de Universal Record locator (URL). Als
een
Affiliate vermelding is
weergegeven in de zoekresultaten voor trefwoorden van het merk Everlast,
partner
zal passende
actie om hun vermelding van de zoekmachines op verzoek te verwijderen
van
Eeuwig. Spam en
Elektronische berichten In geen geval zal de Affiliate
reclame
elektronische post
berichten zoals gedefinieerd in de nieuwe federale spamwet, de CAN-SPAM Act van
2003 [de
"Act"], met
respect voor het Affiliate-programma van Everlast. Ter verduidelijking, dit doet
niet
verbied Affiliate van
het verzenden van transactie- of relatieberichten zoals gedefinieerd in de wet.
In
toevoeging, behalve als
uitdrukkelijk geautoriseerd door Everlast, alle elektronische berichten
geïnitieerd of
verzonden door Affiliate of
namens de Affiliate moet de Affiliate identificeren als de afzender en mag niet:
stel voor
of impliceren, of misleiden
of een ontvanger kan misleiden door te geloven dat Everlast of
Peperjam
is een afzender of sponsor
van, of heeft de Affiliate opdracht gegeven om dergelijke elektronische berichten te verzenden. Zijn
Doorzichtig,
Affiliate mag geen gebruik maken van
een retouradres, onderwerpkop, kopinformatie of bericht
inhoud die
misleidt of
verwart of kan een ontvanger misleiden of verwarren met betrekking tot de Affiliate
het zijn
de afzender.
Bovendien moet Everlast elektronische berichten van Affiliate's goedkeuren voordat
verzenden.
Bestellingen met een omzet van meer dan $ 1.500 kan onderhevig zijn aan: handmatige omkering van de commissie, aangezien van dergelijke bestellingen doorgaans wordt verwacht: voltooid via groothandelskanalen. Bestellingen van meer dan $2.500 worden niet in opdracht gegeven en wordt aangenomen dat er ten onrechte groothandelsbestellingen zijn geplaatst