Timetomomo

Info over Timetomomo

time to momo is hét stedentripmerk van Nederland en België.
time to momo is hét stedentripmerk van Nederland en België. Bij time to momo vinden reizigers de leukste hotels voor hun stedentrip: in de meest bruisende wijken van een stad, bij bijzondere highlights en om de hoek van local hotspots. Met time to momo ontdekt de reiziger de échte stad.

USP’s:
• Gecureerd aanbod van hotels: voldoende keuze, maar geen onnodig lange lijst van duizenden accommodaties;
• time to momo-approved: alleen goedgekeurde hotels in de leukste wijken van de stad worden aangeboden;
• Meet the local: mogelijkheid om een pakket te boeken inclusief tour met time to momo-local;
• Wekelijks nieuwe, scherp geprijsde topdeals (zowel pakketreizen als hotel only);
• Elke boeking is inclusief een gratis time to momo-reisgids (t.w.v. € 18,99) van een stad naar keuze.

Aanbod:
• Pakketreizen (vlucht + hotel);
• Pakketreizen met activiteit (vlucht + hotel + tour met local);
• Losse hotels (hotel only).

Waarom aanmelden:
• De affiliate ontvangt commissie op basis van een percentage van de netto boekingswaarde i.p.v. een vast bedrag per boeking
• Door het gecureerde aanbod van hotels en grote naamsbekendheid van time to momo is er een grote kans op conversie
• time to momo werkt met een lineair model van real attribution: iedere affiliate die heeft bijgedragen aan conversie deelt evenredig mee in de commissie

Zijn er specifieke vragen of suggesties? Neem contact op met time to momo via sylvia@timetomomo.com.

Waar wilt de klant verblijven tijdens de stedentrip? Centraal, in het commerciële hart van een stad, dichtbij grote winkelstraten en drukke bezienswaardigheden? Of weg van de toeters, bellen en billboards, en liever in een leuk buurtje, waar iemand de stad en haar inwoners écht leert kennen?
Die buurtjes en wijken zijn te vinden bij time to momo. Met de hotels die daarbij horen. Zo zorgt time to momo ervoor dat tijdens de klant tijdens stedentrip de échte stad ontdekt. Ze selecteren alleen de leukste hotels in de meest bruisende wijken, die blind te boeken zijn. Stap uit het hotel, de échte stad in. Met time to momo.

Gerelateerde Tags

en